woensdag 1 oktober 2014

Dierendag 4 oktober 2014

Sorry, eigenlijk moest dit artikel gisteren online maar heb ziek op bed gelegen, hopelijk genieten jullie er nog van. 

Het is weer dierendag, een dag waar de meeste dieren extra vertroeteld worden en wat lekkers krijgen. 
Ook ik heb dit jaar wat extra's gehaald voor m'n hondje Bobo, eigenlijk heeft Bobo elke dag dierendag haha. Hij word alle dagen vertroeteld en geknuffeld. 


Ik plaatste een bestelling bij pets place en kocht een halsband bij kruidvat. Stiekem heeft hij zijn cadeautjes en lekkers al op 27 september gekregen omdat ik gewoon niet kan wachten om hem wat extra's te geven haha. De donut kostte €3,09 , de school sticks en de hotdog €1,59 per stuk en de halsband €3,99. 


Hij heeft al volop gespeeld met z'n donut , heeft z'n halsband al in gebruik en heeft al school sticks gehad. De hotdog wou ik wel graag bewaren voor dierendag, als dat lukt is nog maar de vraag. 


Ik ben zelf een enorme dierenvriend en het doet me dan ook pijn dat het offerfeest op de zelfde dag gevierd wordt als dierendag. Voor dat feest slachten ze een schaap en dat sluit totaal niet aan bij dierendag omdat het dier dan extra vertroeteld en verwend moet worden. Zelf eet ik geen vlees en vind ik elk dier die geslacht word er een teveel. 

Ik hoop dat alle dieren vandaag vertroeteld worden, ook de dieren in de dierenasielen.

Doen jullie dit jaar wat aan dierendag en wat vindt je ervan dat het offerfeest op dezelfde dag wordt gevierd? Ik ben benieuwd naar jullie meningen.

Liefs,
Madelon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com