zaterdag 30 augustus 2014

Even voorstellen

Hey allemaal,

Als allereerst wil ik me graag even voorstellen.

Ik ben Madelon, ben 23 jaar oud en woon samen met m'n vriend en m'n chihuahua in een gezellige 2onder 1kap woning in het noorden van het land.

Ik heb deze blog al een tijdje maar heb hem eigenlijk een beetje laten verstoffen en heb nu besloten het weer op te pakken.
Dingen die je hier tegenkomt zijn artikelen over beauty, fashion, lifestyle en wonen.

Qua beauty ben ik gek op budgetmerken zoals catrice en essence , omdat het zo lekker goedkoop is en dat het doet wat het moet doen.
Als het op kleding aankomt ben ik dol op de h&m, dan slaag ik altijd!
Verder liggen me interesse in wonen en lifestyle, ik ben gek op dingen voor in het huis en kan dan bijvoorbeeld zo een hele dag in de intratuin rondlopen.

Ik hoop dat jullie mij zo een beetje kennen, mochten er nog vragen zijn dan mag je ze gerust stellen hier beneden in de comments.

Liefs,
Madelon.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com