vrijdag 26 september 2014

Van platinablond naar middenblond/donkerblond

Na lang wikken en wegen heb ik gister besloten dat ik van m'n ultra lichtblonde haar af wou, ik verf m'n haar nu zo'n 3 jaar platinablond en was er gewoon flauw van.


Dit is hoe m'n haar eruit zag, lang en extreem blond. 
Ik had deze week 2 pakjes verf gehaald bij de kruidvat in de kleur 'donkerblond' en heb gister een mini plukje geverfd omdat ik al van meerdere mensen hoorde dat als je van platinablond naar middenblond of donkerder wil dat je haar dan groen wordt en inderdaad in het donker leek het prachtig maar in het licht was het gewoon echt groen. Ik was echt blij dat ik maar een miniplukje geverfd had. Ik heb gister gelijk de kapper gebeld en besloten m'n haar terug naar z'n oorspronkelijke kleur te verven. Vandaag om 10.30 kon ik bij de kapper terecht.


Dit is het resultaat! Ik ben er super blij mee, het ziet er veel gezonder en verzorgd uit. Er is ongeveer 5 cm van af geknipt. De kapster heeft het haar voorgepigmenteerd en daarna geverfd. Dit is de kleur middenblond. 
Op de foto is m'n haar nat van de regen, dus niet vet haha.

Hebben jullie je haar weleens geverfd? En heb je weleens een gekke kleur gekregen door het zelf te verven? Ik ben benieuwd , laat het achter in een reactie.

Liefs,
Madelon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com