donderdag 18 september 2014

Cadeautips voor (schoon) vaders

Aangezien m'n vader vandaag jarig is wil ik vandaag mijn top 5 delen wat betreft verjaardagscadeautjes voor mannen en dan in het speciaal vaders.


Nr 1
Ik geef mijn vader voor de derde keer een t-shirt op z'n verjaardag omdat hij alles al heeft en met een shirt ontzettend blij is. De meeste vaders kunnen een t-shirt wel waarderen.


Nr 2
Mijn nummer twee wat betreft cadeautjes voor een man is toch wel een lekker geurtje. Ik heb m'n vader op vaderdag ook behoorlijk vaak een geurtje gegeven. Deze cadeau tip slaagt alleen als je de smaak van je vader weet want een geurtje is persoonlijk. Je zou eventueel ook een cadeaubon van Douglas kunnen geven zodat hij zelf een geurtje kan halen.



Nr 3
Mijn nummer drie is toch wel een drank/versnaperingen pakket, stel zelf een pakket samen. Houd je vader van wijn? Vul hem dan met wijn, brie, kaas, zoutjes, olijven etc. Houd je vader meer van bier? Vul hem dan met bier, kaas, worst, pinda's, drop etc. 


Nr 4
De meeste vaders zijn dol op gadgets, geef hem een cadeaukaart van bijv mediamarkt of koop zelf een gadget voor hem. Bijvoorbeeld een weerstation of een camera lens. Voor dit cadeau ben je wel wat duurder uit. 


Nr 5
Als laatste , tuingereedschap. Iedere vader vindt het denk ik wel leuk om iets nieuws te krijgen voor in de tuin. Bijvoorbeeld lampjes op zonne-energie , een heggenschaar of klein gereedschap. 


Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips gehad hebben. Wat geven jullie je (schoon) vader op verjaardag? 

Liefs,
Madelon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com