woensdag 24 september 2014

Review essence hello autumn multi color powder en color adapting powder blush

Vandaag wil ik graag de essence multi color powder en color adapting powder blush voor jullie reviewen. 
Helaas heb ik alleen deze producten kunnen bemachtigen, de schappen waren al leeggeroofd bij 2 filialen bij mij in de buurt. 


De multi color powder van essence, hij ziet er prachtig uit met verschillende bruin en beige tinten. De bedoeling is dat de kleuren mengen zodat je een gezichtspoeder krijgt. 


Helaas is de poeder voor mij te donker en is hij te glitterig naar mijn idee. Je zou hem eventueel als bronzer kunnen gebruiken maar dan moet je wel van een shimmer houden.  De prijs van deze gezichtspoeder bedraagt €3,39.


De color adapting powder blush, ik vind hem echt fijn! Hij ziet er heel licht uit maar deze blush reageert op de ph waarde van je huid. 


Als je de blush aanbrengt op de huid veranderd hij in jouw blush kleur, bij mij kleurde hij roze. 
De prijs van deze blush bedraagt €2,59


Mijn conclusie
Ik vind de multi color powder een beetje tegenvallen vooral omdat er een shimmer in zit. Ik heb namelijk liever een matte gezichtspoeder. De multi color adapting blush vind ik daarentegen erg fijn, hij geeft me een mooie natuurlijke blos op de wangen. 

De producten van de 'hello autumn' lijn van essence zijn te verkrijgen bij kruidvat en trekpleister. Hij is helaas wel limited edition. 

Heb jij producten van de 'hello autumn' collectie kunnen bemachtigen? 

Liefs,
Madelon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com