vrijdag 12 september 2014

Action shoplog september 2014


Gister ging ik even naar de action om sokken voor m'n vriend en zelfklevende etiketten te halen maar ik kwam ook met andere spulletjes thuis. Ik heb deze keer geen beauty spulletjes gekocht maar wat random dingen.
Kijk mee naar wat ik gister heb gekocht bij de action!


Als allereerst deed ik de zelfklevende etiketten in m'n mandje omdat ik ze anders vergeet mee te nemen. Deze etiketten ben ik nodig voor de rommelmarkt waar ik morgen ga staan. De etiketten kosten €0,29 per stuk.


Ook nam ik viltstiften mee, waarvoor ik die nodig ben zie je bij de volgende foto :) de stiften kosten €0,92


Ik had het kleurboek voor volwassen al een tijdje op het oog, en nu heeft action een 'namaak' ervan. De originele kosten €9,95 per stuk en deze maar €0,99 per stuk. Hiervoor was ik dus ook de stiften nodig.


Verder kocht ik nog vanille geurkaarsjes, die kunnen niet ontbreken als ik naar de action ga. Deze ruiken zooooo lekker! De waxinelichtjes kosten €1,29 voor een pak van 24 stuks.


Bij de kerstspulletjes zag ik deze superleuke waxinelichthouders, er zit (nep) bont aan met een houten hangen in vorm van een ster, ze verkochten deze ook met een hartje eraan. Deze mooie waxinelichthouders kosten maar €0,99 per stuk


Verder zag ik deze ook nog bij de kerstspulletjes liggen, ik kon het niet laten om ze mee te nemen, ik ga deze rond die tijd in de boom hangen denk ik. We hebben een witte kerstboom, daar steken ze mooi bij af. Voor een set van 2 betaal je maar €0,69.


Ik kocht ook een reep chocolade, ik dacht dat het een nieuw soort was maar het bleek gewoon milka lu te zijn alleen dan uit een ander land. Hij koste maar €0,69.


Ook nam ik nog een fles conditioner mee, deze ruikt zo lekker! Het maakt m'n haar lekker zacht. Deze fles kostte €1,29


Als laatste nam ik sokken mee voor m'n vriend alleen die heeft hij gister gelijk aangetrokken dus die kon ik niet meer fotograferen. Voor een 3-pak sokken betaalde ik €2,39.


Komen jullie vaak bij de action? En wat is dan jou favoriet? Laat het achter in de reacties.

Liefs,
Madelon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com