woensdag 17 september 2014

Ik kan echt niet zonder..

Vandaag vertel ik een paar dingen waar ik echt niet zonder kan, kijk je mee?



M'n hondje Bobo
Ik kan echt niet zonder m'n hondje, hij is echt alles voor me en gaat ook overal mee naar toe. 

M'n iPad
Verder kan ik ook echt niet zonder m'n iPad, ik ben per dag heel wat uurtjes kwijt voor bloggen, Facebook, youtube etc etc. 


Perzik ijsthee van de Aldi
Helaas niet meer zo goedkoop als de poster hierboven (€0,69) maar het blijft zo lekker! Ik heb alle soorten ijsthee geprobeerd maar kom steeds weer uit bij de ijsthee van de Aldi.

Chocolade
Ik kan echt niet zonder chocolade! Je mag me er zelfs voor wakker maken. Ik lust ieder moment van de dag wel chocolade haha


Natuurlijk kan ik ook niet zonder m'n vriend en familie maar dat spreekt voor zich.
Waar kunnen jullie niet zonder? Laat het achter in de reacties. 

Liefs,
Madelon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com