donderdag 4 september 2014

Favorieten van augustus



De zomer vloog voorbij en augustus ligt inmiddels alweer achter ons... 
Het is zo super snel gegaan! 
Het leek me erg leuk om m'n favorieten van augustus aan jullie te laten zien.


Als allereerst de 'zomerbries' gemaakt door de makers van viva en flair, een ontzettend leuke zomerspecial van maar liefst 196 pagina's dik. Ik heb hem in 2 dagen uitgelezen. Hij staat boordevol met real life story's, puzzels en andere leuke dingen. Zeker een aanrader als je van lezen houdt!


Qua make up zijn dit m'n favorieten, ik gebruik wel meer dan dit maar zonder deze producten kan ik echt niet. Als eerst de 'all matt plus' van Catrice, ik heb de kleur 010 light beige. Deze foundation dekt goed en blijft gedurende de dag goed zitten. In combinatie met de foundation gebruik ik de 'camouflage Cream' van Catrice, deze gebruik ik om rode plekjes of andere oneffenheden mee aan te stippen, echt een toppertje! 
Als laatst de nieuwste eyeliner van essence , de liquid ink 'Matt eyeliner'. Ik test hem nu ongeveer een weekje en hij droogt echt mooi op, echt mat. 


Dit zijn de dove producten van de purely pampering lijn en wauw wat ruiken die lekker! Ze hebben de geur sheaboter en warme vanille. Ik ben sowieso al verzot op vanille, het liefst gebruik ik alles met de geur of smaak van vanille haha. Ik kocht deze bij de action voor nog geen €2,- per stuk. Echt een aanrader mocht je van vanille houden! 

Ik hoop dat je het leuk vond om mijn favorieten van augustus te zien
Hebben jullie de laatste tijd nog nieuwe favorieten ontdekt?

Liefs,
Madelon

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12819539/?claim=t3gwksrsufb">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com