donderdag 4 september 2014

Little corners of my living room #1


Vandaag wil ik graag de 'kleine details' uit onze woonkamer met jullie delen, dit zijn de dingen uit de woonkamer die ik erg leuk vind. 
Hopelijk kan je er wat inspiratie uit opdoen.


Als allereerst dit schattige uiltje, ik kocht hem afgelopen week bij de xenos voor maar €3,99. Ik dacht die MOET ik hebben. Hij staat op de bovenste verdieping van het deco trapje samen met de grijze waxinelichthouders. Ik vind dit een erg gezellig hoekje.


Dan deze soort van 'aquariumbak' , ik heb geen idee hoe je zoiets noemt. In deze bak staan waxinelichthouders , zachtroze bloemen en een kaars. Ik hou van de kleur zachtroze en dan vooral in de combinatie met wit/grijs. 


Dan mijn Louvre Luik , ik heb er een witte krans opgemaakt. Dat vond ik net even wat leuker staan. Ons huis is vooral grijs met wit en zo komt de kleur mooi terug in de accessoires. 


En als laatst, het bekende klokje van de action. Ik vind hem super mooi, hij staat leuk bij onze inrichting. Ik hou van brocante en landelijk maar het moet wel strak zijn, deze klok sluit daar mooi bij aan. 


Wat voor kleuren hebben jullie in huis? 

Liefs,
Madelon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com