vrijdag 5 september 2014

5 boeken op mijn verlanglijst.

Vandaag wil ik graag een artikel wijden aan mijn boeken verlanglijst. 
Ik ben gek op het lezen van biografieën, waargebeurde verhalen en romans.


Het boek van Samantha de jong, ik ben erg benieuwd naar wat er achter de spotlights gebeurd. Je ziet Samantha vaak in de spotlights en daar worden conclusies over getrokken. Samantha verteld in dit boek over haar tegenslagen en hoe ze er bovenop is gekomen. 


Dan de biografie van Bobbi Eden, ik ben hier erg benieuwd naar omdat je alleen de vooroordelen hoort en nooit hoe het er echt aan toe gaat. 


Dan het boek 'uit' van Lauren Verster, het boek dat gaat over zuurzoete verhalen over liefdesverdriet, ik heb zelf geen liefdesverdriet maar het lijkt me gewoon een zoetsappig vrouwen boek. 


Dan het boek van Sunny Bergman, in dit boek wordt uitgezocht waarom vrouwen direct slet worden genoemd als ze het met meerdere mannen hebben gedaan en waarom mannen stoer zijn als ze met 20 vrouwen het bed hebben gedeeld. Ik ben erg benieuwd waar dit vooroordeel vandaan komt en ben dus zeker van plan dit boek nog te gaan lezen. 


Als laatst het boek van Sue Townsend, het boek gaat over een vrouw die besluit een jaar in bed te gaan liggen. In dit boek komt naar voren hoe erg mensen afhankelijk zijn van de vrouw des huizes. De hoofdpersonage gaat niet meer koken, wassen en geen boodschappen doen. De man des huizes weet niet hoe de wasmachine werkt en hoe hij kerst voor moet bereiden. Dit boek lijkt me erg hilarisch en herkenbaar. 

Welke boeken hebben jullie nog op je verlanglijstje staan? Ik ben erg benieuwd! 

Liefs,
Madelon 

2 opmerkingen:

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com