maandag 8 september 2014

Herfst tag


De bladeren vallen van de boom, het wordt kouder en het wordt eerder donker...
Vandaag is het tijd voor de herfst tag, lees je gezellig mee?

Wat is er zo leuk aan de herfst?
Ik vind de herfst vooral leuk omdat alles een warm tintje krijgt. Terwijl je binnen zit tikt het regen op de ramen, de dekentjes komen weer tevoorschijn, lekker veel thee drinken en gezellig de kaarsjes aan. Echt een knus seizoen.

Favoriete herfst drankje?
Thee, ik ben dol op thee! Het liefst in de smaak kers, sinaasappel of rooibos.

Favoriete geurkaars?
Vanille! Het liefst gebruik ik alles met de geur of smaak vanille. Elke avond brand ik vanille geurkaarsen, het hele huis ruikt er dan naar. Heerlijk! 

Beste lipstick voor de herfst?
Ik gebruik niet vaak lipstick, maar als ik het gebruik zijn het vaak nude of roze tinten. Meestal gebruik ik een lippenbalsem van babylips of m'n tinnetje met vanille lippenbalsem.

Go to moisturiser?
Voor de droge huid gebruik ik elke dag dagcreme van nivea, bodylotion van dove en de bodybutter van de bodyshop. Als ik dat niet doe word m'n huid erg droog.

Go to oogschaduwkleur?
Ik gebruik meestal natuurtinten zoals bruin en beige. Het liefst matte oogschaduwkleuren. 

Favoriete muziek?
Ik luister vaak slam fm of radio 538, de meeste liedjes die ze daar draaien vind ik wel leuk. M'n favorieten zijn toch wel Ed Sheeran en Michael Bublé.

Autumm treat?
Chocolade! Je mag me echt wakker maken voor chocola. Chips, koek en snoep heb ik echt niets mee, maar chocola.. Hmm

Favoriete herfst outfit?
Gewoon lekker simpel. Skinny jeans, leuke laarzen, sweater of een leuk jasje en m'n winterjas. 

Favoriete plek?
Er gaat niets boven m'n eigen huis, lekker bij m'n vriend, m'n hondje en m'n eigen spulletjes. Thuis kan ik goed tot rust rust komen en m'n eigen ding doen. 


Wat zijn jouw herfst favorieten? Ik ben erg benieuwd! 

Liefs,
Madelon 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com