zondag 14 september 2014

Een zaterdag uit mijn leven

Vandaag een zaterdag uit mijn leven, kijk je mee?

05.30 
Om half 6 ging de wekker die dag... Wat een vroegte! Ik ging douchen en na die tijd ging ik me opmaken, wat lastig is dat om je op te maken als het buiten nog donker is. 

07.15
We brachten m'n hondje naar m'n moeder en gingen nog even pinnen bij de bank, daarna gingen we naar de rommelmarkt.

07.45
Aangekomen bij de rommelmarkt, kleedje neerleggen en uitpakken maar! We zijn ongeveer een halfuurtje bezig geweest om alles op z'n plek te krijgen.


09.00
Om negen uur begon de rommelmarkt, het was erg rustig die dag. De rommelmarkt duurde tot 16.00 maar om 13.00 besloten we om de boel in te pakken.

13.30
We gingen nog even bij m'n vader en z'n vrouw op visite

14.30
Even m'n hondje ophalen, helaas was m'n moeder niet thuis dus besloten we om even te kijken waar ze was en bij toeval zagen we haar zitten met m'n oma op een terrasje. 

15.00
Bij thuiskomst was er een pakketje voor mij. Ik had het boek 'happy go beauty' van Tom Sebastian besteld.


15.30
We waren allebei erg moe en besloten om even een 'powernap' te doen. Om 17.00 schrokken we pas wakker. 

17.15
Even boodschappen doen bij de lidl, we hadden geen zin meer in warm eten dus besloten we croissantjes te eten. 

18.00
Boodschappen opruimen en eindelijk lekker op de bank. Die avond keken we tv met wat lekkere hapjes.

23.30
Mijn lampje was uit, lekker slapen! 


Heb jij weleens op een rommelmarkt gestaan? 

Liefs,
Madelon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com