woensdag 10 september 2014

Foto dagboek #1




Een rustige week..
We gingen naar de dierenweide, we kregen visite van m'n vader en z'n vrouw en verder deed ik vooral rustig aan.
Kijk mee naar m'n foto dagboek.


Donderdag 4 september
Ik werkte aan m'n blog, ik schreef die dag de favorieten van augustus en woonaccessoires die op m'n verlanglijstje staan.


Na het bloggen ging ik lekker douchen en hier mijn 'natte haren' selfie haha


'S avonds aten we aardappelpartjes, sperziebonen en een boeren gehakt schnitzel, tijdens het koken stootte ik ook nog eens m'n hoofd tegen het keukenkastje, AUW! 


Vrijdag 5 september
Vandaag was een rustig dagje, ik had die dag weer erg last van m'n rug. Ik heb lekker op de bank wat tijdschriften gelezen.


'S avonds ging m'n vriend naar z'n vrienden toe en stak ik lekker vanille geurkaarsjes aan voor mezelf om vervolgens youtube filmpjes te kijken. Heerlijk vind ik dat!


Zaterdag 6 september
Vandaag heb ik niet zo veel foto's gemaakt, ik heb het hele huis schoongemaakt die dag.


M'n vader en z'n vrouw kwamen nog op visite en brachten 2 zakken kleding mee die ik 13 september mag verkopen op de rommelmarkt, ik heb de kleren ook maar even op marktplaats gezet. Even later kwamen er ook nog vrienden op bezoek met hun kleine meid, gezellig.


'S avonds gingen we nog even naar de dierenweide om ons oude brood heen te brengen, bobo ging ook gezellig mee. Na die tijd hebben we nog boodschappen gedaan. 


Zondag 7 september
Vandaag hebben we vooral lui gedaan, dit was de enigste dag dat m'n vriend vrij was die week. We kochten die dag een Ikea schapenvachtje (nep!!) en die werd gelijk ingepikt door bobo haha.


Maandag 8 september
Vandaag heb ik vooral aan m'n blog gewerkt en met bobo in de tuin gespeeld. Hij vindt het leuk om met takjes te spelen. 
M'n vriend was pas om 19.15 thuis die dag , we aten wraps. Om 19.45 kwamen m'n vader en z'n vrouw even op visite. Door de drukte ben ik vergeten foto's te maken. 


Dinsdag 9 september
M'n moeder kwam die dag op visite, ze nam 2 puddingbroodjes mee en voor bobo een kinder cupcake en een hoop hondensnoepjes, uiteindelijk heeft hij maar een heel klein stukje cupcake gehad, Hij heeft toch liever hondenstokjes. 


Verder deed ik de was, hier zie je de werkkleding van m'n vriend hangen. Let niet op onze tuin, deze moet nog aangepakt worden, we wonen er pas net 2 maand. 


Verder speelde ik nog wat met bobo, hij vindt het leuk om met z'n bal te spelen. 
'S avonds aten we gekookte aardappelen, groente en vlees.


Dit was mijn week, wat hebben jullie deze week gedaan? Ik ben benieuwd, laat het even achter in de reacties.

Liefs,
Madelon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com