maandag 8 september 2014

My home wish list #1



Vandaag wil ik graag mijn wensenlijstje voor in huis met jullie delen. Dit zijn woonaccessoires die ik nog graag wil hebben.


Als allereerst deze super mooie etagère, dit ziet er toch prachtig uit? Zoiets zou ik graag op de eetkamer tafel willen hebben met veel roosjes, waxinelichtjes en andere kleine accessoires. 


Dan de scents opbergbak van Riverdale. Die staat al een tijdje op m'n verlanglijstje. Zelf heb ik de 'white chocolate' scents van Riverdale, die ruiken naar witte chocolade. Zo lekker! 


Dan een quilt plaid in grijs/wit, zoiets zoek ik al een tijdje maar heb nog niet de perfecte quilt gevonden. Zo'n quilt staat leuk op de bank en is ook nog functioneel. Je kan hem ook als sprei gebruiken. 


Dan nog een etagère, zo een vind ik erg leuk staan op onze sidetable met wat waxinelichtjes erop en andere kleine frutseltjes. Volgens mij heb ik een zwak voor etagères en waxinelichtjes haha.
Als allerlaatst een opbergbak voor waxinelichtjes en kaarsen. Aangezien ik elke avond zo'n 12 waxinelichtjes aansteek in huis is zo'n bak toch net wat leuker dan een plastic zak waar ze in zitten. Deze zag ik laatst bij de blokker voor maar €5,99, volgende keer toch maar meenemen!


Wat staat er op jouw verlanglijstje qua woonaccessoires? Laat het achter in de reacties. Ik ben erg benieuwd.

Liefs,
Madelon 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com