maandag 15 september 2014

Things i love about fall.

De herfst, het heeft minpunten zoals door de regen fietsen en de trein die vertraging heeft door natte bladeren op het spoor, maar de herfst kent ook zeker pluspunten. 

Kijk je mee naar mijn pluspunten van de herfst?

* Ik kan eindelijk weer m'n favoriete sweater uit de kast trekken.

* De uggs mogen weer uit de kast!

* Regenachtige dagen, ze zijn leuk als je zelf niet weg hoeft haha. Tijdens het slapen vind ik het heerlijk als de regen tegen het raam tikt.

* Waxinelichtjes branden, het lijkt zo mooi nu het weer wat vroeger donker is. Mijn ultieme favoriet is vanille.

* Zachte vestjes waar je lekker in weg kan kruipen, ze mogen weer uit de kast! 

* De bladeren vallen weer van de bomen en dat kraakt dat zo lekker onder je voeten. 

* Hete thee, heerlijk! Ik ben dol op thee en wat is er nou lekkerder dan om na een regenachtige dag thuis te komen en een lekker kopje thee te drinken? 

* De benen hoeven niet geschoren te worden, ik scheer ze wel als het te gek word maar kijk er minder na om als in de zomer. 

* De kleuren van de bladeren, ik vind dat zo mooi om te zien veranderen. 

* Quilts, in de herfst en in de winter heb ik altijd dekentjes op de bank. Lekker warm! 

* koude rode neuzen! niet altijd even prettig maar het heeft toch ook wel wat. 

* Last but not least, een sjaal! In de herfst/winter draag ik dagelijks een sjaal omdat het zo lekker warm is. 


Elk seizoen heeft pluspunten, de herft is misschien niet mijn favoriete seizoen, maar het is er wel een met lichtpuntjes. 

Welke dingen vindt jij fijn aan de herfst? 

Liefs,
Madelon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com