donderdag 11 september 2014

Review essence liquid matt eyeliner

Eyeliner is mijn meest gebruikte beauty product en sindskort heeft essence er 2 nieuwe eyeliners bij, de matte en de glanzende versie. Vandaag wil ik graag de matte versie reviewen.


De essence liquid ink is mijn meest gebruikte eyeliner, de nieuwe varianten verschillen er niet veel van behalve dat ze waterproof zijn en een matte/high shine finish hebben. Daarnaast heeft de verpakking een mooier design gekregen en is de prijs omhoog gegaan maar gelukkig zijn ze nog steeds betaalbaar.


De matte liquid ink vind ik net wat fijner dan de standaard liquid ink vanwege de matte finish. Verder is naar mijn mening alles prima gebleven, de pigmentatie is goed en het kwastje werkt fijn. 
Het enigste nadeel wat ik ondervonden heb is dat het kwastje soms vacuĆ¼m zuigt, als je het kwastje er dan uit wil halen neemt het heel veel product mee. Daardoor heb ik nu een paar druppels eyeliner op het behang in m'n beautykamer. 

De essence liquid ink matt eyeliner is verkrijgbaar bij kruidvat en trekpleister voor €2,89.


Gebruik jij ook dagelijks eyeliner? En wat is je favoriet? Laat het achter in de reacties.

Liefs,
Madelon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voor eventuele samenwerking of contact kunt u mailen naar;
madelontimmer@hotmail.com