Posts tonen met het label riverdale. Alle posts tonen
Posts tonen met het label riverdale. Alle posts tonen

maandag 8 september 2014

My home wish list #1



Vandaag wil ik graag mijn wensenlijstje voor in huis met jullie delen. Dit zijn woonaccessoires die ik nog graag wil hebben.


Als allereerst deze super mooie etagère, dit ziet er toch prachtig uit? Zoiets zou ik graag op de eetkamer tafel willen hebben met veel roosjes, waxinelichtjes en andere kleine accessoires. 


Dan de scents opbergbak van Riverdale. Die staat al een tijdje op m'n verlanglijstje. Zelf heb ik de 'white chocolate' scents van Riverdale, die ruiken naar witte chocolade. Zo lekker! 


Dan een quilt plaid in grijs/wit, zoiets zoek ik al een tijdje maar heb nog niet de perfecte quilt gevonden. Zo'n quilt staat leuk op de bank en is ook nog functioneel. Je kan hem ook als sprei gebruiken. 


Dan nog een etagère, zo een vind ik erg leuk staan op onze sidetable met wat waxinelichtjes erop en andere kleine frutseltjes. Volgens mij heb ik een zwak voor etagères en waxinelichtjes haha.
Als allerlaatst een opbergbak voor waxinelichtjes en kaarsen. Aangezien ik elke avond zo'n 12 waxinelichtjes aansteek in huis is zo'n bak toch net wat leuker dan een plastic zak waar ze in zitten. Deze zag ik laatst bij de blokker voor maar €5,99, volgende keer toch maar meenemen!


Wat staat er op jouw verlanglijstje qua woonaccessoires? Laat het achter in de reacties. Ik ben erg benieuwd.

Liefs,
Madelon 


donderdag 4 september 2014

Little corners of my living room #1


Vandaag wil ik graag de 'kleine details' uit onze woonkamer met jullie delen, dit zijn de dingen uit de woonkamer die ik erg leuk vind. 
Hopelijk kan je er wat inspiratie uit opdoen.


Als allereerst dit schattige uiltje, ik kocht hem afgelopen week bij de xenos voor maar €3,99. Ik dacht die MOET ik hebben. Hij staat op de bovenste verdieping van het deco trapje samen met de grijze waxinelichthouders. Ik vind dit een erg gezellig hoekje.


Dan deze soort van 'aquariumbak' , ik heb geen idee hoe je zoiets noemt. In deze bak staan waxinelichthouders , zachtroze bloemen en een kaars. Ik hou van de kleur zachtroze en dan vooral in de combinatie met wit/grijs. 


Dan mijn Louvre Luik , ik heb er een witte krans opgemaakt. Dat vond ik net even wat leuker staan. Ons huis is vooral grijs met wit en zo komt de kleur mooi terug in de accessoires. 


En als laatst, het bekende klokje van de action. Ik vind hem super mooi, hij staat leuk bij onze inrichting. Ik hou van brocante en landelijk maar het moet wel strak zijn, deze klok sluit daar mooi bij aan. 


Wat voor kleuren hebben jullie in huis? 

Liefs,
Madelon